Sir Winston / NASZEblogi.pl: "Potencjał oszustwa wyborczego w POlsce jest ogromny"
"Wybory w Polsce odbywają się w ok. 26.000 lokalach obwodowych komisji wyborczych. W nich oddawane i liczone są głosy na kartach wyborczych; to pierwszy etap wymagający kontroli prawidłowości, czyli np. obecności mężów zaufania, ale także po prostu szerokiego udziału w komisjach obywateli z różnych środowisk.
Sedno najpoważniejszego problemu zaczyna się jednak w momencie przekazywania wyników w górę, aż po szczebel centralny: Jądro ciemności to system informatyczny dodający wyniki z 26.000 komisji obwodowych.
>> Wszelka kontrola kończy się z chwilą wprowadzenia 26.000 obwodowych wyników
>> do komputera, a dalej już rządzi samowładnie KBW."
BŁĄD ... BŁĄD ... BŁĄD: TO NIE TAK: Obwodowe Komisje Wyporcze wprowadzają wynik liczenia głosów do komputera, ale NIGDZIE GO NIE WYSYŁAJĄ ELEKTORNICZNIE. Wprowadzanie danych do komputera w lokalach Obwodowych Komisji Wyborczych to szopka mająca za zadanie stworzyć wrażenie, że wyniki z Obwodowych Komisji Wyborczych przesyłane są bezpośrednio do Warszawy. << Tak nie jest. Głosy "we wsiach i miastach" są zliczane, i wysyłane na papierze do kilkudziesięciu Okręgowych Komisji Wyborczych, zlokalizowanych przeważnie w byłych, starych, miastach wojewódzkich.
WYNIKI W OBWODOWYCH KOMISJACH WYBORCZYCH SĄ WPROWADZANE DO KOMPUTERA PO TO ŻEBY ZROBIĆ WYDRUK i STWORZYĆ W TERENIE "DOBRE WRAŻENIE", ŻE WSZYSTKO ODBYWA SIĘ ELEKTRONICZNIE. >> TAK NIE JEST << JAK JEST WYJAŚNIE SZEF KRAJOWEGO BIURA WYBORCZEGO, Z URZĘDU SEKRETARZ PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ, CZAPLICKI
Dnia 05 lipca 2010 roku o godzinie 01:10 w siedzibie Państwowej Komisji Wyborczej odbyła się konferencja prasowa dotycząca cząstkowych nieoficjalnych wyników wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej >>> http://prezydent2010.pkw.gov.p... <<< Minister .. Sekretarz PKW przybliżył również zasady weryfikacji głosów oddanych w wyborach prezydenckich.
Protokoły z Obwodowych Komisji Wyborczych przekazywane są do Okręgowych Komisji Wyborczych. Tam po weryfikacji formalnej i merytorycznej zostają zatwierdzone, a następnie wprowadzane do systemu Krajowego Biura Wyborczego.
>>> Co TO oznacza? <<<
To oznacza, że przewodniczący Obwodowych Komisji w lokalu wyborczym wprowadza wynik do komputera i ...?... drukuje sobie formularz z wynikiem. Nic poza tym. "Wynik na papierze" jedzie do Okręgowej Komisji Wyborczej, a nie elektronicznie , bezpośrednio do Warszawy. Wyniki wyborów nie spływają do Warszawy z 26 000 Obwodowych Komisji Wyborczych, tylko z kilkudziesięciu, "etatowo obsadzonych", kilkudziesięciu biur Krajowego Biura Wyborczego, uwierzytelnionych przez Okręgowe Komisje Wyborcze.
Wynik na papierze oddawany jest do Okręgowych Komisji Wyborczych, tam jest sprawdzany (...?...) i dopiero tam, jest wprowadzany do CENTRALNEJ URNY WYBORCZEJ, czyli serwerów Państwowej Komisji Wyborczej.
Czyli, wynik pokazany w Warszawie jest taki, jaki wprowadzą do systemu, urzędnicy Okręgowych Komisji Wyborczych, a nie przewodniczący Obwodowych Komisji Wyborczych, w lokalach wyborczych, gdzie oddawane są głosy, bezpośrednio po policzeniu głosów przez komisję.
To oznacza, że nadzór i komisyjne liczenie głosów w lokalach wyborczych, jest de facto fikcją nadzoru społecznego nad procesem wyborczym. >> Wynik kontrolują pracownicy Okręgowych Komisji Wyborczych >>> Powstaje pytanie: Kto kontroluje ich?
Czy polski model administracji wyborczej jest sukcesem demokratycznej transformacji?
Zacznijmy od kilku pytań: kto w Polsce przygotowuje i przeprowadza wybory? Kto liczy głosy i ustala wyniki głosowania i wyborów? Czy proces wyborczy, a zwłaszcza działania organów wyborczych, podlegają jakiejś kontroli? Czy prawna pozycja tych organów pozwala im wykonywać zadania wyborcze bez ingerencji i nacisków politycznych, czy też tego rodzaju niezależności prawo im nie zapewnia?
W wyborach do Sejmu i Senatu RP, w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej oraz w wyborach do Parlamentu Europejskiego drugi szczebel administracji wyborczej tworzą okręgowe komisje wyborcze powoływane przez PKW ad hoc - na potrzeby konkretnych wyborów. One również składają się z sędziów (wyłącznie z sędziów), co - podobnie jak w przypadku PKW - zapewnia ich fachowość, neutralność polityczną i bezstronność w rozstrzyganiu skomplikowanych często problemów wyborczych. Zadania okręgowych komisji wyborczych sprowadzają się, mówiąc w dużym skrócie, do sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem prawa wyborczego i ustalania wyników głosowania oraz wyników wyborów w okręgu.
http://warszawa.pkw.gov.pl/sejm-senat-2011/okregowe-komisje-wyborcze-w-warszawie.html
Okręgowa Komisja Wyborcza w Warszawie I
gmach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, sala 179, wejście B
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
okręg wyborczy nr 19 do Sejmu RP
okręgi wyborcze nr 42, 43, 44, 45 do Senatu RP
Okręgowa Komisja Wyborcza w Warszawie II
gmach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, sala 16A, wejście C
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
okręg wyborczy nr 20 do Sejmu RP
okręgi wyborcze nr 40, 41, do Senatu RP
Zbigniew Karpiński | Przewodniczący komisji |
Maciej Schulz | Zastępca przewodniczącego komisji |
Krzysztof Stępniewski | Zastępca przewodniczącego komisji |
Małgorzata Kosicka | Członek komisji |
Małgorzata Młodawska-Piaseczna | Członek komisji |
Iwona Podsiadła | Członek komisji |
Urszula Sorbian | Członek komisji |
Maja Stępkowska-Michalska | Członek komisji |
Bogdan Wolski | Członek komisji |
Robert Żak | Członek komisji |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz