czwartek, 23 stycznia 2014

Okręgowe Komisje Wyborcze w Warszawie

Sir Winston / NASZEblogi.pl: "Potencjał oszustwa wyborczego w POlsce jest ogromny"
 
"Wybory w Polsce odbywają się w ok. 26.000 lokalach obwodowych komisji wyborczych. W nich oddawane i liczone są głosy na kartach wyborczych; to pierwszy etap wymagający kontroli prawidłowości, czyli np. obecności mężów zaufania, ale także po prostu szerokiego udziału w komisjach obywateli z różnych środowisk.
 
Sedno najpoważniejszego problemu zaczyna się jednak w momencie przekazywania wyników w górę, aż po szczebel centralny: Jądro ciemności to system informatyczny dodający wyniki z 26.000 komisji obwodowych.
 
>> Wszelka kontrola kończy się z chwilą wprowadzenia 26.000 obwodowych wyników
>> do komputera, a dalej już rządzi samowładnie KBW."
 
BŁĄD ... BŁĄD ... BŁĄD: TO NIE TAK: Obwodowe Komisje Wyporcze wprowadzają wynik liczenia głosów do komputera, ale NIGDZIE GO NIE WYSYŁAJĄ ELEKTORNICZNIE. Wprowadzanie danych do komputera w lokalach Obwodowych Komisji Wyborczych to szopka mająca za zadanie stworzyć wrażenie, że wyniki z Obwodowych Komisji Wyborczych przesyłane są bezpośrednio do Warszawy. << Tak nie jest. Głosy "we wsiach i miastach" są zliczane, i wysyłane na papierze do kilkudziesięciu Okręgowych Komisji Wyborczych, zlokalizowanych przeważnie w byłych, starych, miastach wojewódzkich.

WYNIKI W OBWODOWYCH KOMISJACH WYBORCZYCH SĄ WPROWADZANE DO KOMPUTERA PO TO ŻEBY ZROBIĆ WYDRUK i STWORZYĆ W TERENIE "DOBRE WRAŻENIE", ŻE WSZYSTKO ODBYWA SIĘ ELEKTRONICZNIE. >> TAK NIE JEST << JAK JEST WYJAŚNIE SZEF KRAJOWEGO BIURA WYBORCZEGO, Z URZĘDU SEKRETARZ PAŃSTWOWEJ KOMISJI WYBORCZEJ, CZAPLICKI

 

Dnia 05 lipca 2010 roku o godzinie 01:10 w siedzibie Państwowej Komisji Wyborczej odbyła się konferencja prasowa dotycząca cząstkowych nieoficjalnych wyników wyborów Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej >>> http://prezydent2010.pkw.gov.p... <<< Minister .. Sekretarz PKW przybliżył również zasady weryfikacji głosów oddanych w wyborach prezydenckich.
 
Protokoły z Obwodowych Komisji Wyborczych przekazywane są do Okręgowych Komisji Wyborczych. Tam po weryfikacji formalnej i merytorycznej zostają zatwierdzone, a następnie wprowadzane do systemu Krajowego Biura Wyborczego. 
 
>>> Co TO oznacza? <<<
 
To oznacza, że przewodniczący Obwodowych Komisji w lokalu wyborczym wprowadza wynik do komputera i ...?... drukuje sobie formularz z wynikiem. Nic poza tym. "Wynik na papierze" jedzie do Okręgowej Komisji Wyborczej, a nie elektronicznie , bezpośrednio do Warszawy. Wyniki wyborów nie spływają do Warszawy z 26 000 Obwodowych Komisji Wyborczych, tylko z kilkudziesięciu, "etatowo obsadzonych", kilkudziesięciu biur Krajowego Biura Wyborczego, uwierzytelnionych przez Okręgowe Komisje Wyborcze.
 
Wynik na papierze oddawany jest do Okręgowych Komisji Wyborczych, tam jest sprawdzany (...?...) i dopiero tam, jest wprowadzany do CENTRALNEJ URNY WYBORCZEJ, czyli serwerów Państwowej Komisji Wyborczej.  
 
Czyli, wynik pokazany w Warszawie jest taki, jaki wprowadzą do systemu, urzędnicy Okręgowych Komisji Wyborczych, a nie przewodniczący Obwodowych Komisji Wyborczych, w lokalach wyborczych, gdzie oddawane są głosy, bezpośrednio po policzeniu głosów przez komisję.
 
To oznacza, że nadzór i komisyjne liczenie głosów w lokalach wyborczych, jest de facto fikcją nadzoru społecznego nad procesem wyborczym. >> Wynik kontrolują pracownicy Okręgowych Komisji Wyborczych >>> Powstaje pytanie: Kto kontroluje ich?

 
 

Czy polski model administracji wyborczej jest sukcesem demokratycznej transformacji?


Zacznijmy od kilku pytań: kto w Polsce przygotowuje i przeprowadza wybory? Kto liczy głosy i ustala wyniki głosowania i wyborów? Czy proces wyborczy, a zwłaszcza działania organów wyborczych, podlegają jakiejś kontroli? Czy prawna pozycja tych organów pozwala im wykonywać zadania wyborcze bez ingerencji i nacisków politycznych, czy też tego rodzaju niezależności prawo im nie zapewnia?

W wyborach do Sejmu i Senatu RP, w wyborach Prezydenta Rzeczypospolitej oraz w wyborach do Parlamentu Europejskiego drugi szczebel administracji wyborczej tworzą okręgowe komisje wyborcze powoływane przez PKW ad hoc - na potrzeby konkretnych wyborów. One również składają się z sędziów (wyłącznie z sędziów), co - podobnie jak w przypadku PKW - zapewnia ich fachowość, neutralność polityczną i bezstronność w rozstrzyganiu skomplikowanych często problemów wyborczych. Zadania okręgowych komisji wyborczych sprowadzają się, mówiąc w dużym skrócie, do sprawowania nadzoru nad przestrzeganiem prawa wyborczego i ustalania wyników głosowania oraz wyników wyborów w okręgu. 

http://warszawa.pkw.gov.pl/sejm-senat-2011/okregowe-komisje-wyborcze-w-warszawie.html

Okręgowa Komisja Wyborcza w Warszawie I
gmach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, sala 179, wejście B
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
okręg wyborczy nr 19 do Sejmu RP
okręgi wyborcze nr 42, 43, 44, 45 do Senatu RP

Dorota Jadwiga TyrałaPrzewodniczący komisji
Piotr BojarczukZastępca przewodniczącego komisji



Sędzia Igor Tuleya Zastępca Przewodniczącego 

Okręgowej Komisji Wyborczej

--------------------

Anna Bator-Ciesielska


Członek komisji
Ewa Filipowska-PrusakCzłonek komisji
Tomasz KobusCzłonek komisji
Tomasz LeszczyńskiCzłonek komisji
Magdalena MajewskaCzłonek komisji
Katarzyna StasiówCzłonek komisji
Grzegorz TylińskiCzłonek komisji


Okręgowa Komisja Wyborcza w Warszawie II
gmach Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego, sala 16A, wejście C
Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa
okręg wyborczy nr 20 do Sejmu RP
okręgi wyborcze nr 40, 41, do Senatu RP


Zbigniew KarpińskiPrzewodniczący komisji
Maciej SchulzZastępca przewodniczącego komisji
Krzysztof StępniewskiZastępca przewodniczącego komisji
Małgorzata KosickaCzłonek komisji
Małgorzata Młodawska-PiasecznaCzłonek komisji
Iwona PodsiadłaCzłonek komisji
Urszula SorbianCzłonek komisji
Maja Stępkowska-MichalskaCzłonek komisji
Bogdan WolskiCzłonek komisji
Robert ŻakCzłonek komisji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz